23 mai 2013

Steaua -Viitorul blat sau meci corect

Steaua, mai precis antrenorul Stelei a decis ca meciul cu Viitorul Constanta sa il joace cu echipa a doua, dezvantajand indirect contracandidatele Viitorului la salvarea de la retrogradare.
Si Viitorul s-a trezit ca face un meci mare, inscriind nu mai putin de 5 goluri Stelei, chiar in Ghenecea. A fost blat sau nu, adevarul este pe undeva la mijloc, Viitorul prinzand o zi de exceptie, in care toate suturile pe poarta au fost goluri.
Dupa meci reghecampf a declarat:

"Ne vom întâlni mâine şi vorbim. După un asemenea meci trebuie luate măsuri. Sunt la fel de vinovat ca jucătorii, câştigăm împreună şi pierdem împreună. Am spus că probabil din vară voi pleca de la Steaua, dar am continuat şi am spus că trebuie schimbate multe lucruri. Trebuie să aducem jucători care să înţeleagă ce înseamnă să fii fotbalist profesionist. E problema lor şi vor avea de suferit", a spus Reghecampf.

"Nu am cum să fiu de acord cu asemenea acuzaţii. Eu nu am de-a face cu astfel de jocuri necurate. Nu cred că există la Steaua jucător care să facă astfel de lucruri. Am primit goluri din greşeli mari, incredibile. M-a deranjat foarte mult atitudinea. Nu e normal să intri pe teren şi să nu-ţi pară rău când greşeşti. Trebuie să uităm această seară, să facem o analiză concretă, iar jucătorii care au greşit îşi vor găsi alte echipe. Nu e normal să pierzi cu 2-5, însă nu cred că va fi pătată imeginea Stelei. E păcat că aceşti tineri nu-şi fac meseria cum trebuie. Le-am spus că nu o să iert aşa ceva", a precizat Reghecampf.