18 noiembrie 2010

Razvan Lucescu multumit, dupa Romania - Italia

Dupa cele 3 meciuri din preliminarii, cu rezultate neasteptat de modeste, Razvan Lucescu se declara multumit, dupa meciul amical cu Italia.

Lucescu s-a declarat multumit in special de joc, si un pic frustrat de rezultat, care putea fi chiar victorie, italienii egaland cu sansa, prin autogolul lui Marica.

Lucescu a adus ceva nou in meciul cu Italia: un lot cu jucatori tineri, unii veniti de la echipa de tineret, jucatori care nu au dezamagit in acest meci, existand speranta ca intinerirea lotului ar fi singura speranta pt nationala Romaniei (Torje, Rapa).

Declaratie Razvan Lucescu la protv, dupa meci:

"A fost un meci bun, pe care l-am jucat impotriva unei echipe grele din fotbalul mondial. Chiar le-am spus baietilor ca un rezultat pozitiv ar putea schimba toata conjunctura din jurul nationalei, intr-una pozitiva. Au mai fost astfel de meciuri in istorie. Sunt rezultate de care te poti agata, prin care capeti putere, prin care arati jucatorilor ca te poti bate cu oricine. Pur si simplu am obtinut mai putin decat am meritat. Si astazi meritam sa castigam, macar prin ocaziile avute pe contraatac. A fost un an ghinionist, la cea mai mica greseala am luat gol. Sper ca totul sa se schimbe si la anul sa fie totul în favoarea noastra"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu