11 octombrie 2008

Romania - Franta , comentarii dupa meci

1. Lobont a fost senzational, si atunci cand portarul este cel mai bun jucator...
Lobont a gresit o singura data, la al doilea gol.
2. Am jucat 20 de minute foarte bine, rapid, am avut sansa sa conducem cu 2-0. Din pacate, 70 de minute am jucat ca la Euro 2008, aparand rezultatul. Pacat de startul surprinzator de bun, fiindca incet dar sigur am revenit la clasicul joc de aparare.
3. Muresan a jucat excelent, desi a fost debutant in nationala. Poate Cocis a dezamagit, avand unele greseli grave din care puteau iesi goluri. Poate nici Marica si Mutu nu au jucat cine stie ce in atac.
4. Franta a jucat foarte bine si datorita strategiei falimentare a nationalei Romaniei de a juca la rezultat. Pur si simplu nu le-am pus probleme in atac si am jucat la rezultat exclusiv aparandu-ne.
5. Se pare ca asta este valoarea jucatorilor nostri si Franta este clar o echipa mult mai buna ca a noastra. Si totusi...totusi am avut 2-0 si nu am stiut sa jucam pe contraatac, sa punem si noi probleme.
6. Am scapat usor, dupa raportul ocaziilor: 4-4 in prima repriza, 0-5 pentru francezi in repriza a doua.

Concluzie:
-am avut sansa unui rezultat mare, dar nu am stiut cum.
-am scapat usor, dupa ocaziile Frantei din repriza a doua.
-din nou, Mutu si Marica nu au reusit mai nimic in atac.
-Muresan - un super jucator, pe care Andone l-a uitat pe banca de rezerve la Cluj
-sa fim multumiti ca am facut egal, fiindca puteam chiar pierde meciul pe final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu